maandag 16 juli 2018

Maandag 16 juli

Vandaag wat eerder bij Annemarie weg dan eerst gepland...
Mijn spullen alvast bij "de familie" gebracht en toen naar de Wedren en de stad.
Onderweg raakte ik aan de praat met een mede 40 wandelaar .. zijn starttijden liggen precies anders dan de mijne en hij gaf aan laat te willen starten.
Dus ik meteen gevraagd om te ruilen. Dat was goed alleen tot nu hebben we elkaar niet meer gezien.
Met een beetje geluk start ik morgen dus ook vroeg en anders iig de andere 3 dagen.

Op de Wedren gekeken of ik bekenden zag maar dat was nog niet het geval.
Dus maar weer even de stad in .. zonnebril gescoord en terug  naar de Wedren.
Niet de bekenden gezien waar ik op gehoopt had, maar wel gezellig met onbekenden gekletst.
Vlaggen van de deelnemende landen na de vlaggenparade neergezet



Uiteindelijk nog weer even de stad in, daar wel wat bekenden gezien en even van muziek en een drankje genoten.

Om kwart voor 6 bij de famlie heerlijk gegeten. Traditioneel hollandse pot... lekker aardappels bloemkool en een gehaktballetje
En bijgekletst met de familie en de 2 heren uit Bonaire die er ook weer zijn.

Mijn spullen staan inmiddels klaar.. schoenen geveterd in groen en oranje, tasje gevuld met eten (drinken doe ik morgenochtend)

Nu even een paar regels tikken, nog 1x bij de "buurman" proberen om te ruilen en dan lekker snurken.
YES!!  GELUKT!!

Morgen een warme dag tegemoet... Maar het komt goed!

Truste en tot morgen !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dag 4.. Cuijk

Laatste dag vandaag.. Om half 6 stond ik aan de start, kwartiertje wachten en toen begonnen de laatste 42,5 km! Het eerste gedeelte is ...