donderdag 19 juli 2018

Dag 3, 19 juli 2018... Dag van Groesbeek / de Zevenheuvelen

De dag begon weer lekker fris, dat  betekende dat ik lekker door kon lopen.
Omdat oud-collega Natascha met haar vriendinnen een uur later startten heb ik toch wat extra pauzes genomen of ze wat langer laten duren om hun een stukje bij te kunnen laten komen.

Het lopen ging op zich ook wel goed.. last van moeie voeten, maar ja mag het onderhand?
Op de Maasdijk in Mook even van een lekker bekertje limonade en een koppie thee genoten, even gezellig zitten kletsen met een medewandelaar en toen weer door.


Als je daar vandaan ben loop je even later een dijk op.
Daar is opzich niks mis mee behalve als er meedere pelotons soldaten elkaar willen passeren en dan gewoon 2 rijen dik blijven lopen en ons daardoor geen plek meer gunnen.
Zij moeten bij elkaar blijven dat weet en begrijp  ik wel, maar dat kan toch ook in rijen achter elkaar ipv 2 aan 2.

Maar goed .. al met al was het een gezellige dag.

Na mijn lange rust net buiten Plasmolen kwam ik Natascha en haar vriendinnen tegen.
We hebben samen de weg naar en over de St. Jansberg afgelegd en zijn uiteindelijk met elkaar in Groesbeek beland.


Daar zijn we elkaar weer uit het oog verloren, omdat er daar voor hun mensen stonden te wachten.
Ik ben door gelopen omdat ik wist dat er voor mij verder op mensen zaten.
Eerst in Groesbeek zaten Hanny en Carlijn. Heerlijk om bekenden te zien, daar even gerust, wat gedronken en toen verder.
Aan het begin van de Zevenheuvelenweg zaten Annemarie met vader Ben en zus Marjolein.. fijn om ook hun weer te zien!!

Verder de Zevenheuvelen over .. tis ff klimmen af en toe maar het brengt je ook wel weer ergens 😜

Na de finish nog even naar de vertrouwde snackbar voor een ijsje en cola.|
Val ik daar in een verrassing... Zitten pa en ma ineens op me te wachten!!
Ze hadden me willen verrassen in Groesbeek maar ik liep aan de verkeerde kant van de weg.
Vandaar dat ze dachten, dan maar bij de snackbar!!
Super verrassing!!  ECHT HEEL FIJN

Truste allemaal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dag 4.. Cuijk

Laatste dag vandaag.. Om half 6 stond ik aan de start, kwartiertje wachten en toen begonnen de laatste 42,5 km! Het eerste gedeelte is ...