zondag 23 juli 2017

Foto's en terugblik

                                                              WOENSDAG
Vroege start van Roze Woensdag

Gelukkig was hij er weer de "Goeiemorgenman"

Lekker op weg naar schaduw richting Alverna

De kop is er af

Wijchen in.. Wijchen uit .. Wijchen in.. Wijchen uit..

Centrum van Wijchen in..  hier gaat het feest beginnen

Ook zij waren er weer "Milsbeek on tour" vertrouwd gezicht ondertussen
                                                                   
YES.. Waalkade af, boven in de stad het feestgedruis in




                                                               DONDERDAG 
Dit soort gezelligheid zie je zoveel deze dagen.. Súper!!

Op naar de St. Jansberg

Soldaten en 50km zit er ook weer bij

YES... de ergste heuvel/berg overleefd op naar de Zevenheuvelen

Ingang van de Canadese begraafplaats waar de jaarlijkse herdenking plaats gevonden heeft
 
Zevenheuvelenweg
                                       



                                                               VRIJDAG 

                                                  
De slingerdijk van Overasselt


Rust op de Via Gladiola bij Annemarie en Ben


Een praatje met iemand die weet wat je doormaakt


I DID IT!!!!!


Voetjes verwennen



Mijn 2 seconds of fame.. foto van de tv af genomen, maar ik ben tijdens de intocht in beeld geweest ;-)


TERUGBLIK

Het is nu zondag .. even terugkijken op de afgelopen week.
Was het slim om zó slecht voorbereid aan de 4 daagse te beginnen?  Het is geen aanrader in elk geval.. maar het heeft uiteindelijk goed uitgepakt.
Door allerlei omstandigheden heb ik veeeel te weinig gelopen van te voren, maar gelukkig had ik wel op de woensdagavond in elk gaval een aantal keren wat aan conditietraining kunnen doen, dus misschien heeft dat gescheeld.

Het was een editie waarin heel veel anders ging dan ik gewend was, maar het is allemaal goed uitgepakt.  
Het weekend bij Annemarie, waardoor ik wat van de feesten meekreeg en makkelijker naar de kerk kon.. Het logeren bij het gastgezin, wat echt Fantastisch was .. Wat mij betreft mag het volgend jaar weer zo gaan.
Ik ben bij beiden meer dan prima verzorgd.

Natuurlijk miste ik de vertrouwde verzorging van ma en het samen delen van de dagelijkse ervaringen met pa, maar zij genieten nu van een heerlijke vakantie samen.

Het was een zware week, vooral dag 2 was écht niet leuk, en dat is een understatement.
Maar wat ben ik APETROTS dat ik het gedaan heb..
Ik heb het voor niemand anders gedaan dan voor mezelf en ik heb mezélf bewezen dat ik sterker ben dan ik soms denk.

Toen ik de 3e (fysiek zwaarste) dag overleefd had wist ik dat er heel wat moest gebeuren zou ik het niet halen.. Maar zeker ben je pas als je je armbandje heb laten scannen en je de beloning in handen heb.
Ik ben vrijdag nog een nachtje gebleven om vervolgens zaterdag fris naar huis te rijden.

Dank nogmaals aan iedereen die me op wat voor een manier ook gesteund heeft afgelopen week, jullie berichtjes, appjes, likes enz hebben me er mede doorheen gesleept
Dank aan thuis dat jullie me konden missen een week lang
Dank aan Annemarie en m'n gastgezin (Alide, Floris, Maxim, Jolijn en Lauke) voor hun goede zorgen
Dank aan medewandelaars voor hun praatjes, aan de mensen langs de kant voor hun aanmoedigingen..  aan Marion en Willem-Jan van Kapap voor hun trainingen
Dank allemaal

TOT VOLGEND JAAR






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dag 4.. Cuijk

Laatste dag vandaag.. Om half 6 stond ik aan de start, kwartiertje wachten en toen begonnen de laatste 42,5 km! Het eerste gedeelte is ...