woensdag 19 juli 2017

Dag 2 .. Dag van Wijchen - Roze woensdag

De dag begon vroeg vandaag, om 3:00 ging het wekkertje.
Stiekem had ik de hoop dat we evt toch eerder weg zouden mogen (tegen beter weten in)
Die hoop hadden denk ik toch meer mensen, want toen ik bij de start kwam stond er al behoorlijk wat volk.
Om 5:00 uur werden we afgeschoten en konden we na de scan gaan.

De eerste uren waren goed te doen, redelijk qua temperatuur en veel door bossen en plaatsen met schaduw.
Aan het begin van de route is er af en toe nog wel wat gezelligheid, daarna een hele poos (bijna) niks tot Alverna.. daar is het altijd wel gezellig.
Dan valt er weer een gat met vreselijke saaie stukken tot Wijchen..
Wijchen ga je een keer of 3 in en uit en bij de laatste keer ga je door het beregezellige centrum.
Na Wijchen komen nog Beuningen en Weurt.. en dan uiteindelijk loop je bij de sluis Nijmegen binnen.


Ook weer zo'n waardeloos moment.  Door de ervaring weet ik dat dat mentaal zwaar is.. je denkt er bijna te zijn, maar het duurt gewoon nog kilometers.

Ik heb het vandaag als 1 van mijn zwaarste 2e dagen ervaren.
Heb vreselijk veel (korte) stops in moeten lassen om even iets te kunnen eten en drinken en soms ook gewoon om even schaduw te zoeken.
Ik heb van alles gedronken, water, bouillon, thee (ipv koffie) met suiker.. tig bekertjes limonade enz.
Op de Waalkade werd ik echter toch misselijk en een beetje licht in mn hoofd.. Nog 2 x gestopt, weer wat gegeten en gedronken en uiteindelijk ook nog 2 paracetamollen ingenomen voor ik aan de klim begon richting het centrum.

Daar maakte de gezelligheid weer een hoop goed.
Roze woensdag is het feest van de homo's en lesbo's, travestieten, dragqueens enz... Geweldig om te zien dat het zo kan!
Jammer dat er dit soort dagen voor moeten zijn.

Ik ben na de finish weer naar de massage gelopen, me aangemeld en te horen gekregen dat t nog 2 uur zou duren.
Dus eerst weer even een ijsje en een cola gescoord en daarna eerst naar "huis" gegaan om te douchen en wat te rusten.

Na de massage gegeten, koffie gedronken dit blogje tikken en dan zo heeeel rap slapen.

Het zou onweren vandaag en dan afkoelen... voorlopig is er nog niks gebeurd.
Dus ik vrees dat het morgen weer gewoon warm is.
Morgen helaas weer een late start.

Truste en tot morgen!!

De foto's houden jullie tegoed.. lukt even niet en ik ben te moe om na te denken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dag 4.. Cuijk

Laatste dag vandaag.. Om half 6 stond ik aan de start, kwartiertje wachten en toen begonnen de laatste 42,5 km! Het eerste gedeelte is ...