maandag 17 juli 2017

De dag voor de start

Het is vandaag maandag .. de dag voor de start van de 4 daagse van 2017.
Vanmorgen heerlijk ontspannen wakker geworden, ontbeten en gezellig samen met Annemarie zitten kletsen.
Even na de middag ben ik naar mijn volgende logeeradres gegaan.

Na een hartelijke ontvangst en het op de kamer (een heerlijke kamer, met een goed bed) zetten van mijn spullen ben ik nog even naar het start/finish terrein gaan lopen om te kijken hoe ik daar het beste kom de komende dagen en hoelang het lopen is van hier.
Lopen stelt dus niks voor in minder dan 10 minuten ben ik bij de start.
Het "informatie"straatje op de Wedren


Nog even van een laatste "vette bek" genieten




Wat plaatjes van de gezellige drukte op het start/finishterrein en de Wedren
Beloofd hopelijk een paar mooie dagen


Nog even een rondje door de stad gelopen en daarna weer naar mijn tijdelijke "thuis"
Even een klein tukkie gedaan, mijn spullen klaar gemaakt voor morgen en daarna naar beneden voor een lekker hapje eten.
Bij het aan tafel gaan ook kennis gemaakt met de andere 2 wandelaars (mannen van Bonaire) die hier logeren.

Na het eten nog even een bakkie koffie gedronken .. nu mijn verhaaltje tikken en dan maar lekker snurken.

Ik heb morgen een late start.. dat houd in dat ik tussen 6:00 en 6:30 vertrekken mag.
Maar omdat ik graag rustig wakker word en de tijd wil hebben om te ontbijten en mijn spullen voor onderweg in orde te maken gaat mijn wekker om 4:15.

Mijn plan is de komende dagen in de (nog enigszins frisse) ochtend zover mogelijk door te lopen en zo kort mogelijk te rusten zodat ik het meeste al gehad heb als het echt warm wordt.

Morgen is ook weer een anders dan anders dag.. de route gaat in tegengestelde richting.
De dijk zit nu dus aan het begin ipv later op de route/dag.

Ik ga er een eind aan breien en kijken of het slapen wil gaan lukken.
De andere dagen is dit minder moeilijk maar de eerste avond is altijd wat lastiger.

Truste en tot morgen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dag 4.. Cuijk

Laatste dag vandaag.. Om half 6 stond ik aan de start, kwartiertje wachten en toen begonnen de laatste 42,5 km! Het eerste gedeelte is ...