donderdag 20 juli 2017

Dag 3 .. de dag van Groesbeek

Vandaag weer een late start dus de wekker op 4:00
Het opstaan gaat steeds moeilijker, stram en stijf en gek genoeg ook moe ;-)
Ik heb een prima bed slaap heel goed alleen ben ik moe.. hihi

Toen ik richting start liep was het gelukkig droog, helaas voor de 50ers en de vroege 40ers hadden zij al vreselijk noodweer gehad en ook onweer.
Maar ik had dus mazzel
Tot na ongeveer een 1,5 uur lopen.. toen ging het spetteren, maar de enorme donkere wolk voorspelde niet veel goeds.  Kort maar heel hevig viel het water uit de hemel.

Poncho daarna weer uit, maar bij m'n rust met bakkie soep om 8uur begon het alweer te spetteren
Even later dus wéér de poncho aan.

De hele dag door is deze dag eigenlijk wel gezellig.
Veel publiek langs de weg en overal veel gezelligheid en muziek

Voor de St, Jansberg heb ik eerst een goeie stop gemaakt
Goed gegeten en gedronken en energie verzameld om tegen die pukkel op te komen
Ik ben vandaag eigenlijk redelijk probleemloos doorgekomen.
Heb heel veel korte stops gemaakt, maar ik had t nodig.
Juist dit jaar waarin alles anders is dan anders zal het wel nodig zijn, ik weet t niet.

Op plaatsen waar je mensen verwacht zit niemand, rustposten zijn anders verdeeld, geen producten die uitgedeeld worden onderweg.. ach, ik klaag niet hoor, maar t toch ;-)

Ik heb vandaag veel filmpjes op Facebook gepost en wat foto's .. de rest van de foto's ga ik wel weer doen als ik van t weekend thuis ben.

Ik ga nu gauw mijn spullen in orde maken en slapen.. Wekker om 3:00 morgen

Truste

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dag 4.. Cuijk

Laatste dag vandaag.. Om half 6 stond ik aan de start, kwartiertje wachten en toen begonnen de laatste 42,5 km! Het eerste gedeelte is ...