maandag 18 juli 2016

Maandag

Toen we vanmorgen wakker werden scheen het zonnetje al volop.
Het beloofde een mooie dag te worden, en dat is het.

Na het gebruikelijke ochtendritueel zijn we op de fiets gestapt om naar de stad te gaan.
We hadden om 10:30 afgesproken met Annemarie en Ben zodat we ons tegelijk aan konden melden en dan nog even een bakkie met elkaar konden doen.

Terwijl we op hen wachtten zijn we ook nog geinterviewd voor de officiële 4Daagse site waar iedere dag een item "Vandaagse" te zien zal zijn.
We weten niet of het uitgezonden zal worden, maar als het zo is dan staat het in elk geval morgen online (misschien vanavond laat al)
www.4daagse.nl  (rechtsboven in kan je zoeken: tik in.. Vandaagse en druk op zoeken.

Er staat nu wel een Vandaagse van maandag .. maar die is nog van 2015

Het aanmelden ging meer dan vlot, geen dikke rijen en vreselijke drukte zoals we gister hadden gezien.
Mijn polsbandje.. geen weg terug

Startkaart en voucher voor kadootje


Gegevens controleren

Pa krijgt zn armbandje

Polsen van Pa, Ben en mij


We kregen bij het aanmelden een voucher voor 2 kadootjes van de organisatie, een mooie rugzak en een mooi zilveren speldje om op het lintje van het kruisje te spelden.
De rugzak

Daarna zijn we op het Julianaplein een bakkie gaan doen.
Heerlijk onder de bomen in de schaduw.

Nog een rondje stad, even krentebollen gekocht en weer terug naar de camping.
Nu ff stukje schrijven en dan achter een hapje eten aan.


Tot mijn verrassing heb ik morgen een late start (om 6:00), dat betekend dat ik dus woensdag als het de heetste dag is een uur eerder mag starten. En dus ook een uur langer de tijd het om het meeste gelopen te hebben als het écht het heetst van de dag is.
Mijn startkaart



Na het eten de spullen klaar maken en dan vroeg plat

Op omroep Gelderland wordt  de rest van de week 24 p/d uitgezonden over de 4daagse(feesten)
Nou voor vandaag maar weer de groeten .. fijne avond en tot morgen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dag 4.. Cuijk

Laatste dag vandaag.. Om half 6 stond ik aan de start, kwartiertje wachten en toen begonnen de laatste 42,5 km! Het eerste gedeelte is ...