zondag 24 juli 2011

Nog even een paar plaatjes

DAG 1

Cor belt hoe het gaat op de eerste dag, net tijdens de rust in Elst

Elst .. we gaan weer!


Gezellig met z'n allen eten (Lotte, Ilse, Han, Pa, ik)

Lekker Chinees (Cor en Carlijn)

De 4 leuksten.. (Carlijn, Niels, Lotte en Ilse)

DAG 3

Spandoek van de camping op de Zevenheuvelenweg

Daar komen we (zwaai alleen net hand voor mn ogen)

YES.. Bijna alle heuvels bedwongen! Rust bij ma en kids bij de camping


DAG 4

Aankomst Via Gladiola

Knuffel van Ilse

Dikke knuff van Niels

TROTS!!!!  WE DID IT!!!

2 opmerkingen:

  1. Het wandelvirus genaamd de vierdaagse is al weer flink uitgebroken hier in Nijmegen.
    Tijdens de officiele eerste inschrijvingsronde van de Nijmeegse Vierdaagse hebben 26.538 wandelaars ,
    een plekje aan de start toegewezen gekregen.
    De 2e inschrijfronde heeft maandag 5 maart 00.00u plaatsgevonden.
    Wat hiervan de uitkomst hiervan is nog niet via een officieel persbericht vrijgegeven.
    Wij houden u op de hoogte.

    De 96e editie van 17 t/m 20 juli in de oudste stad van het land.
    Loopt u hem dit jaar ook weer mee?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Linda (Mamaloe)20 maart 2012 om 22:34

      Ja ik ben dit jaar ook weer van de partij!!
      Ga wederom voor de 40.
      Mijn vader gaat met mijn zoon dit x weer de 30 lopen.
      En als de loting gunstig uit mag vallen lopen mijn vriendin en een vriend van mijn zoon ook mee!

      Tot Nijmegen ;-)

      Verwijderen

Dag 4.. Cuijk

Laatste dag vandaag.. Om half 6 stond ik aan de start, kwartiertje wachten en toen begonnen de laatste 42,5 km! Het eerste gedeelte is ...