vrijdag 15 juli 2011

Avond voor vertrek

Laatste avondje thuis...
Spullen gepakt, huis aan kant en auto ingeladen.


Morgenochtend beetje op tijd richtng de camping.
Als we langer wachten staan we waarschijnlijk uuuuren in de file.


Dus vanaf morgen zijn de berichten nog wat meer gericht op de 4daagse.

Je kan me volgen via deze blog, maar op www.de4daagselive.nl/40Y865 kun je ook kijken waar ik me op het parcours bevind.
40Y865 is mijn loopnummer.Op 4daagselive.nl kan je ook een handleiding downloaden voor de verschillende diensten. Klik op het tabblad live en ontdek de mogelijkheden ;-)


Ook schijnt er dit jaar iets nieuws te zijn.. Hoe en óf het werkt weet ik niet, maar er is dit jaar een mogelijkheid om via webcams bij mensen die langs de route wonen, op de route te kijken.
Mocht je dit willen doen .. www.langsderoute.nl is hiervoor de site.

Nou ik ga snurken...

Groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dag 4.. Cuijk

Laatste dag vandaag.. Om half 6 stond ik aan de start, kwartiertje wachten en toen begonnen de laatste 42,5 km! Het eerste gedeelte is ...