donderdag 17 mei 2012

Aanloop naar Nijmegen 2012

Vanaf nu ga ik maar weer het een en ander over de voorbereiding op Nijmegen 2012 vertellen aan jullie.
Het is nog 60 dagen tot de start van mijn 2e 4Daagse.

Begin van het jaar ontstond het plan dat zowel mijn pa als ik, maar ook zoon Niels weer Nijmegen zouden gaan doen. 
Niels wilde dit jaar samen met een vriend gaan lopen, de jongens en opa zouden dan de 30 doen en ik "alleen" de 40.
In maart werd mijn vriendin door mijn pa zo enthousiast gemaakt dat ook zij zich in ging schrijven en zouden wij samen de 40 doen..
We zouden dus met z'n 5en gaan lopen was het plan.. Leuk!!

Inschrijvingen een feit, de nodige km's al in de benen,  pa, Niels en ik waren door eerdere deelnames al verzekerd van een plek.  En toen was daar het moment van de loting..
Vol spanning hoopten we allemaal dat we ook inderdaad met ons 5en zouden gaan.
Helaas!!! Zowel Hanny als Timon stonden zo hopeloos ver op de reservelijst dat deelname er dit jaar écht niet in zat.
Vet balen, en zo blijf je dan ineens met z'n 3en over. 
Maar  omdat Niels zich verheugd had op samen met Timon lopen en dat dus niet zou gaan gebeuren, haakte ook hij af!  Startbewijs "terug" gegeven en dus weer iemand anders gelukkig gemaakt.
En toen waren er nog maar 2...

Pa en ik gaan dus net als vorig jaar samen de 40km lopen.

We hebben er inmiddels alweer de nodige trainingslopen opzitten.
Afgelopen zaterdag heb ik mijn slechtste 30 km ooit gelopen.. Ik was 2 dagen goed ziek geweest en had niet tot nauwelijks gegeten, en ik moet zeggen dat heeft er behoorlijk ingehakt.
De laatste 10 km kwamen maar niet om, maaaar uiteindelijk heb ik het wel weer gered.
 Komende zaterdag staat de eerste 40km van dit jaar op het program.
Alleen want pa zit al in Brabant.  Die loopt daar zijn km's als voorbereiding op volgend weekend de 3daagse van Breda.
Daar moeten we in 3 dagen 100km lopen (30-40-30)

Vanaf vandaag is er dus weer af en toe iets te lezen..
OP NAAR NIJMEGEN  (17-20 juli)

1 opmerking:

  1. groetjes uit roosendaal17 mei 2012 om 02:27

    Hey Linda,

    wat leuk dat we je blogs weer kunnen lezen, en je zo een beetje volgen..
    succes met trainen en natuurlijk uiteindelijk de 4daagse lopen... Maar dat gaat vast en zeker lukken! Gr van Ons.

    BeantwoordenVerwijderen

Dag 4.. Cuijk

Laatste dag vandaag.. Om half 6 stond ik aan de start, kwartiertje wachten en toen begonnen de laatste 42,5 km! Het eerste gedeelte is ...