maandag 20 juli 2015

Update en Maandag

Zo he he ... alles lijkt te werken, dus op de valreep na een drukke dag eerst mijn belofte nakomen en een verhaaltje schrijven voor het slapen gaan

Zaterdag

We zijn aangekomen op de camping, meteen door naar Groesbeek voor een hapje eten en daarna de tent opgezet.
Een gezellige avond gehad en ons bed opgezocht.
Helaas de nacht hielden we niet droog .. en wat bleek, mijn tent hield het ook niet.
Gevolg.. dekbed en kussen nat.

Zondag

Al voor dat de wekker zou aflopen werd ik dus wakker van een nat bed en de regen.
Omdat we er toch vroeg uit moesten voor het traditionele bezoek aan de 4daagse Mis in de Stevenskerk, dus maar meteen aangekleed.
Om even voor 8:00 kwamen we aan bij de kerk.
Onze 4daagse vriend Ben en zijn dochters waren er al.
Vorig jaar hadden we de afspraak gemaakt dat ik voor koffie zou zorgen en Annemarie voor de koek, uiteraard hebben we beiden woord gehouden.
Samen met nog wat bekenden die er ieder jaar ook al vroeg zijn hebben we daarom het lange wachten wat kunnen veraangenamen met een lekker bakkie.

Na de indrukwekkende kerkdienst togen we naar het plein. Traditioneel gaat iedereen dan aan de koffie met appeltaart.
Vanwege het weer helaas niet (lang) op het terras, maar snel naar binnen.
We hebben de bui even afgewacht en zijn toen via de stad naar de Wedren gegaan.
Er was weinig drukte om aan te melden, dus dat meteen gedaan.
Nog even een rondje stad en toen weer terug.
Na het eten en afwassen was er een kennismakings borrel voor wandelaars en belangstellenden

Maandag

Vanmorgen hebben we eerst net als andere jaren uitgebreid ontbeten.
Daarna zijn we naar de stad gegaan voor nog wat laatste dingen en nog een laatste bakkie met Ben en Annemarie
Omdat ik deze week toch echt wel goed moet slapen hebben we besloten om een nieuwe tent te kopen.
Daarvoor moesten we naar Winterswijk, dus we zijn de hele middag op pad geweest.
Toen we terug kwamen hebben we eerst een bakkie gedaan, ondertussen was het droog en konden we de tent opzetten.

Nu dus een verhaaltje schrijven en dan lekker snurken.
Morgen om 3:15 loopt de wekker af
Om 5:00 gaat het dan echt beginnen

Ik loop morgen voor degenen die misschien zoeken op tv in een zwarte 3/4 broek, een blauw hemd en heb mn Valk Versmarkt pet op (daarmee ben ik wsl de enige in het legioen wandelaars)    ;-)

Helaas ... de foto's willen op dit moment niet lukken... morgen nieuwe poging, het is nu tijd om te gaan tukken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dag 4.. Cuijk

Laatste dag vandaag.. Om half 6 stond ik aan de start, kwartiertje wachten en toen begonnen de laatste 42,5 km! Het eerste gedeelte is ...