woensdag 15 juli 2015

Aanloop naar 4daagse 2015

Hoi allemaal

Het eerste berichtje dit jaar in aanloop naar de 4daagse van dit jaar.
Dit jaar wordt mijn 5e.. een nieuwe medaille dus weer in plaats van een cijfertje.

De aanloop gaat niet helemaal soepel dit jaar.
De trainingen waren er minder dan andere jaren ivm een nieuwe baan, nog even moeite met plannen.
Ik kon dankzij een aantal lieve collega's in elk geval wel wat extra kilometers maken door naar werk te lopen (12 km). Omdat we op werk ook veel lopen en het na een dag werk niet zo prettig is ook nog terug te lopen, waren Martijn en vooral Tessa en Peter regelmatig zo lief om me thuis af te zetten.

De trainingen die er waren gingen wel soepel.
De 3 daagse in Breda ging ook goed alleen hield ik er wel een ontsteking aan de aanhechting van mn rechter achillespees aan over door de overbelasting op het oneffen terrein (niet helemaal mijn ding)

Mijn oude achillespeesblessure van vorig jaar (linker been) speelde in de loop van de tijd ook regelmatig weer op.
Om toch zekerheid te hebben voor dit jaar heb ik me dus een aantal weken geleden bij het Sport Medisch Centrum in Oegstgeest gemeld.
Daar hebben Guido en Alexander me onder handen genomen met een shockwave therapie.. Vandaag de laatste behandeling gehad voor Nijmegen.. Groen licht om te gaan, Super!!
Ergens in de afgelopen weken ook nog een slijmbeursontsteking ontwikkeld in mn linker heup.. flink aan de Ibuprofen gezeten en vandaag nog even een spuit gehaald... ook van de huisarts groen licht ;-)


Morgen en vrijdag nog werken.. zaterdag als een speer de boel pakken en dan op naar Nijmegen.


Voor wie me volgen willen ..Daar zijn verschillende mogelijkheden voor: 
* Hier natuurlijk, ik zal iedere dag even een verslagje tikken net als andere jaren met mijn ervaringen van de dag.

* Via de 4follower app (voor Android en Apple) .. Als je daar op vriend toevoegen klikt en je vult dan mn loopnummer in, zou je moeten kunnen zien waar ik me ongeveer op het parcours bevindt en dergelijke. (Vorig jaar werkte dit niet echt, maar hij schijnt verbeterd te zijn)
Mijn loopnummer dit jaar is:   40 B 441

* Uiteraard ben ik ook via mobiel te bereiken, maar daar reageer ik niet altijd meteen op en ook bellen wil nog weleens lastig zijn in verband met (harde) muziek langs de weg of slecht bereik.
Mijn telefoonnummer is bij de meesten wel bekend... zo niet, vraag er maar op ;-)

Tot later.. (zondag weer nieuw) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dag 4.. Cuijk

Laatste dag vandaag.. Om half 6 stond ik aan de start, kwartiertje wachten en toen begonnen de laatste 42,5 km! Het eerste gedeelte is ...