maandag 28 mei 2012

Dag 3 - laatste dag, 3daagse van Breda

Vandaag de laatste dag.
Al bij de eerste stappen begon het aftellen. 70 van de 100 km hadden we tenslotte al in de benen.
Vandaag dus de laatste 30.

We mochten om 8:15 van start.
Wederom een erg warme dag, maar gelukkig weer iets meer schaduw, wind en bos dan gister.
De eerste rust al op een km of 6, vrij vroeg.. maar doorlopen tot te 2e op 15km was voor mij geen optie.
Een korte pauze dan maar, bakkie thee en weer gaan.
Geweldig dat die boeren toch ieder x maar weer hun erf en schuren ter beschikking stellen zodat de organisatie daar met hun hele hebben en houwen kan neerstrijken.

Ook vandaag (bij het inschrijven en bij de posten onderweg) werd pa weer gemist door de organisatie.
Grappig dat die mensen, die toch ieder jaar weer opnieuw bij de 3daagse maar ook bij andere tochten, zoveel mensen zien.. meteen de link naar mijn vader legden als ze mij zagen.
Het was voor mij tenslotte pas de 2e x in Breda.

De 2e stop was in de Harmoniezaal in Rijsbergen, waar onverwacht ineens ma weer voor mn neus stond. Meteen daar mijn wens voor 2 gekookte eitjes na afloop maar kenbaar gemaakt, daar had ik zo'n trek in!!

Verder door graspaadjes, dorpen en bossen.
Laatse stop op ongeveer 21km.. 9 km voor het eind, best pittig!
Maar goed, lekker soepie gegeten, krentebolletjes met kaas, bidons bijgevuld en mn handdoekje weer nat gemaakt.
Wát heerlijk is dat zeg.. een nat handdoekje in je nek leggen met dat warme weer!!
Af en toe een beetje nieuw water erover uit je bidon, omdraaien en je heb weer een frisse nek.
Zo houd je je hoofd koel en met dan ook nog eens een lekker stukje muziek aan, zijn die laatst 9 km eigenlijk omgevlogen!

Afgemeld, wandelboekje af laten stempelen, nog even wat gedronken, afscheid genomen van de organisatie en mn "maatje" voor de afgelopen dagen.. en toen op naar de camping.
Verrassing!!!  Daar waren ook Jeff en Melissa met de kids.
We hebben gezellig met z'n allen geBBQd, nog even getankt in België en toen naar huis.

Kortom 3 heerlijke dagen gehad!!
Ma (en pa)  BEDANKT voor alles!!

NIJMEGEN HERE I COME!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dag 4.. Cuijk

Laatste dag vandaag.. Om half 6 stond ik aan de start, kwartiertje wachten en toen begonnen de laatste 42,5 km! Het eerste gedeelte is ...