zaterdag 26 mei 2012

Dag 1 van de 3 Daagse van Breda

Gister de start van de 3 daagse van Breda.
Bij Breda denk ik aan een stad, maar we hebben weinig stad gezien..
Het grootste deel van de route tijdens deze 3 dagen gaat door bossen en landerijen.
Gister hebben we 30 km gelopen. Bij een temp van 28 graden is dat best pittig..
Maar door de bossen en af en toe een windje was het goed te doen

Er wordt goed gepijld en de route die je meekrijgt is heel nauwkeurig.
Soms een beetje té en dan kan er dus even twijfel ontstaan.
Gelukkig liep ik op dat moment in de buurt van nog wat andere "losse" wandelaars.
Tijdens het oplossen van het misverstand kwam ik bij een Nederlandse Belg te lopen en raakten we aan de praat. We bleken hetzelfde tempo te hebben en dus hebben we de rest van de dag samen opgelopen.
Is toch gezelliger dan ieder alleen.

Het nadeel aan deze tochten is alleen dat er relatief laat gestert mag worden, voor alle dagen staat 9:00 gepland.  Gister konden we gelukkig al om 8:30 gaan lopen en toen ik bij terugkomst vroeg of het voor vandaag weer zo zou zijn, maakten ze me zelfs helemaal blij door te zeggen dat we vandaag al tussen 8:00 en 8:15 ongeveer mogen starten.

Op naar Breda dus weer voor dag 2 van 3
Vandaag 40km .. Ik ben er klaar voor!!

Tot later!!

1 opmerking:

  1. Buuf ik ben trots op je! Zeker met dit warme weer. Hou vol en veel succes buuf!
    Groetjes buuf (57)

    BeantwoordenVerwijderen

Dag 4.. Cuijk

Laatste dag vandaag.. Om half 6 stond ik aan de start, kwartiertje wachten en toen begonnen de laatste 42,5 km! Het eerste gedeelte is ...