donderdag 16 mei 2013

Op weg naar Nijmegen 2013

Weer een jaar verder.. weer op naar Nijmegen!!

Dit jaar is het vriendin Hanny wel gelukt (door inschrijving bij Via Vierdaagse) wel ook mee te gaan naar Nijmegen.
We zijn samen dus al volop in training en tot afgelopen dinsdag ging dat erg goed.
Afgelopen dinsdag zouden we de eerste 40km gaan lopen.
Helaas door gezondheidsproblemen heb ik haar na ong 22km op de trein moeten zetten en moest ik alleen verder.
Het is gelukt en mijn eerste 40 van dit jaar zitten weer in de benen.
Morgen vertrekken we namelijk (weer) richting Brabant om komend weekend de 3daagse van Breda te gaan lopen en voor die tijd wilde ik een 40 te pakken hebben.

Het is erg leuk en gezellig om samen te lopen..
Vanaf nu is het dus "Wij" in plaats van "Ik"  in de teksten hier.
En zul je ons ook samen op foto's tegenkomen.

Groetjes en bedankt voor het lezen maar weer.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dag 4.. Cuijk

Laatste dag vandaag.. Om half 6 stond ik aan de start, kwartiertje wachten en toen begonnen de laatste 42,5 km! Het eerste gedeelte is ...