maandag 20 mei 2013

Dag 3, Laatste dag in Breda en omstreken

De weersverwachtingen waren erg slecht voor vandaag, maar daar laat ik me niet bang door maken.
Vandaag moest ik helaas zonder Han lopen, zij had andere verplichtingen.
Maar hoe alleen loop je tijdens zo'n wandelevenement... Het mag dan lang niet zo groot zijn (een paar 100 man misschien) maar alleen loop je niet snel.

De eerste dag hadden Han en ik al een praatje onderweg gehad met Ron, en daar heb ik vandaag dus heel de dag mee samen gelopen.
Gezellig, en altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen.

We startten vandaag met een flinke miezerbui.. dus heb ik toch maar mn poncho aangetrokken.
Na een goed uurtje denk ik heb ik mn poncho uitgedaan om hem vervolgens de rest van de dag uit te laten.
We hebben heerlijk gelopen door de bossen en weilanden, maar vandaag weinig zulke vervelende paden als gister.  Het was goed begaanbaar terrein.

We waren keurig om 15:15uur ongeveer binnen.
Nog even afgemeld, stempel in mn wandelboekje opgehaald, wat gedronken met Ron op de goede afloop van deze dagen en toen de organisatie bedankt voor de schitterend uitgezette tochten en "tot volgend jaar"

Toen ik net in de auto stapte begon het te regen.. goeie timing wat ons betreft maar medelijden met degenen die nog liepen.
Op de camping stonden Ilse, pa en ma klaar met bloemen en knuffels.
We hebben gegeten en daarna de spullen in de auto en naar huis.
Onderweg nog even bij Cor op de zaak langs want waarschijnlijk snurk ik wel als hij thuis komt.

100km in de benen... ben best een beetje moe ;-)
Nu lekker douchen, voeten en blaren verzorgen en dan snurken

OP NAAR NIJMEGEN!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dag 4.. Cuijk

Laatste dag vandaag.. Om half 6 stond ik aan de start, kwartiertje wachten en toen begonnen de laatste 42,5 km! Het eerste gedeelte is ...