zondag 19 mei 2013

Dag 2 van 3 in Breda

Vanmorgen liep na een onrustige en koude nacht de wekker weer om 7 uur af.
Het gebruikelijke ochtend ritueel en daarna op naar Breda.

Onderweg hoorden we een oproep van Jens op Radio 538 om hem even te vertellen wat je plannen waren voor de dag.
Ik zei met een gekke bek tegen Han "Sms even naar 5380, dat we 40km gaan lopen"
Han deed het en prompt werd ze terug gebeld... Het gesprekje werd opgenomen en er werd gedag gezegd.  Wij onwetend of het nou uitgezonden zou worden.
Dus radio op han d'r mobiel aan, ik mijn mobiel klaar om het gesprek op te nemen... en ja hoor!!!
Daar was Han, opgewekt en vrolijk legde ze uit wat waij gingen doen en waarom.
Kort maar krachtig, Han d'r 47 seconds of fame ;-)

Toen naar de start.
Het was echt een loodzware tocht, dwars door de stad (dus verharde wegen) maar ook en dat was eigenlijk het grootste deel van de route.. dwars door weilanden, blubberige bospaadjes, over halfvergane trekkerpaden en nog meer van die narigheid.
Oke dat weet je als je hier de 3daagse doet maar toch is het iedere x weer anders pittig.
Het was mooi weer, niet te warm maar goed te doen voor korte mouwen.
Ongeveer op een km of 15 was er een rust en werden we warm welkom geheten door onze fans.
Peter, Lotte, Ilse en mijn ouders stonden ons op te wachten, voorzagen ons van een soepie en een cola en smeerden voor we weer verder gingen nog even alle blote ledematen in tegen de zon.

Tegen 18:00 uur waren we binnen... Han haar eerste 40km was volbracht.
Op de route beschrijving stond 40,940km maar de GPS van Han gaf een ruime 43km aan.

We werden weer opgewacht met voetenbadjes, een soepie, drinken en een lekkere warme hap.
Als toetje een grote schaal met heerlijke verse aardbeien.

Daarna gingen Han en Peer met de kids naar huis.
Ik douchen, koffie drinken, voeten afplakken en nu nog even een bloggie schrijven en dan ga ik snel snurken (heeft nu toch niemand last van ;-) hihi)

Morgen alleen de laatste 30km en dan heb ik er weer 100 in the pocket.

Doei allemaal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dag 4.. Cuijk

Laatste dag vandaag.. Om half 6 stond ik aan de start, kwartiertje wachten en toen begonnen de laatste 42,5 km! Het eerste gedeelte is ...