maandag 15 juli 2019

Over vandaag valt eigenlijk niet zo heel veel spannends te vertellen ;-)
Vanmorgen hebben Annemarie en ik ontbeten en een bakkie gedaan, daarna heb ik haar op het station afgezet.  Ik ben nog even terug gegaan naar haar huis, heb mn nagels in de 4daagse kleuren gelakt, mn blogje van het weekend geschreven en ben daarna richting Nijmegen vertrokken.

De reis naar de stad verliep soepel ondanks de drukte en de werkzaamheden aan de Waalbrug.

Ik heb de dag doorgebracht met wat laatste spulletjes kopen, een hapje eten en een beetje rondslenteren, mensen kijken en van de muziek die overal was genoten.
Nog even op de Wedren geweest, maar daar geen bekenden gezien.

Op weg naar de auto in de Molenstraat was het erg gezellig!! Daar ben ik een poosje blijven hangen, drankje erbij en lekker genieten weer van de muziek.
1 van de medewandelaars (lopend in het felroze voor IWO), treed daar jaarlijks op en kan behoorlijk lekker zingen.
Na hem kwam nog een band en daarna werd het tijd om zachtjesaan naar mn gastgezin te gaan.


Ik viel met mn neus in de boter/taart.. Alide is nl jarig vandaag.
We hebben bijgekletst, de boel geïnstalleerd en heerlijk gegeten.
Na het eten nog een bakkie gedaan, gedoucht, voeten getapet, nu mijn verhaaltje tikken en dan gauw snurken.
Vroege start morgen.. 4:45 mag ik hopelijk weg.
Tot morgen



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dag 4.. Cuijk

Laatste dag vandaag.. Om half 6 stond ik aan de start, kwartiertje wachten en toen begonnen de laatste 42,5 km! Het eerste gedeelte is ...