dinsdag 17 juli 2012

Dag 1.. Dag van Elst

Om half 4 ging de wekker, maar ik was al eerder wakker na een onrustige nacht.. je zou je tenslotte eens kunnen verslapen ;-)
Dus al een paar x wakker geweest, meteen even luisteren of het regende.. En helaas was dit meeste keren het geval.
Maar goed.. toen de wekker ging, aankleden, even de start van de 50 live op internet kijken, koffie drinken en op naar de start.

Auto op 10 minuten lopen van de start geparkeerd, en er heen gelopen.
Netjes achteraan aangesloten, het was nog niet heel druk, maar dat veranderde toch al snel.
Tijdens het wachten toch even mn poncho aangetrokken (gaat stilstaand makkelijker dan lopend) want er viel toch ietwat vocht.

Na de eerste paar 100m heb ik hem echter weer uitgetrokken en definitief (voor vandaag) weggeborgen.
Net over de Waalbrug heb ik ook mijn jas uitgedaan. De rest van de dag lekker jasloos gelopen.


                                                           De waalbrug .. nu lopend

Onderweg was toch wel een hoop gezelligheid en sfeer ondanks de slechte weersvoorspellingen.
Gezellige mensen, lekkere muziek en af en toe kwam toch heel voorzichtig het zonnetje.


Om 9:15 heb ik in Elst mijn lunchpauze gehad.. lekker een koppie soep en mn krentebolletjes bij de SDS, waar mn tante Wil in de verzorging zit.  Wel bizar om op dat tijdstip al aan de soep te zitten, maar ik was tenslotte al 4 uur onderweg.

Ik ben alleen gestart en heb ook wel stukken alleen gelopen, maar het "voordeel" van alleen lopen is dat je regelmatig een praatje met anderen hebt.

Na de rust bij de KNBLO was het nog 13km volgens het bordje op de poort
Het grappige was dat een km (of 2) verderop er een bord van de organisatie stond met weer "Vanaf hier nog 13km"  Even een domper, maar ach.

In Oosterhout stond Cor langs de weg. LEUK!
Door Oosterhout heen de dijk op... stukje lopen en bij het waterpunt daar stond Cor wéér.
Even verderop het laatste bord "Nog 4 km"
Hmmm Prettig om te weten .. Nog 1x de Waalbrug over en op naar de finish.


Om 12:48 ben ik gefinished.. terug naar de auto gelopen en op naar de camping.
Wat gedronken met Cor en de kids terwijl ma een bakje pasta maakte. Lekker onderhand met mn pootjes in een bak water.
Ondertussen kwam pa ook terug.. ook hij had samen met de buurman goed gelopen.
Nu even een blogje schrijven, douchen, eten,voeten laten verzorgen, nog een bakkie en dan lekker snurken.
Morgen weer de wekker om 3:30!!

Tot morgen!!

4 opmerkingen:

  1. He Lin,
    Nou doe het je voorlopig nog niet na. De 1e dag zit er op. Nog 3. Vriend van ons loopt ook weer mee, ongetraind gewoon gaan. Zal mij benieuwen of hij het gaat halen. Veel succes morgen ene slaap lekker.

    Gr.

    Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Marco

    Inderdaad 1 down, 3 to go!
    Morgen beloofd ook weer goed weer, warmer dan vandaag in ieder geval en meer zon.
    Ongetraind? Hmmm vind ík niet verstandig, maar goed elke gek zijn gebrek zullen we maar denken.
    Is het zijn eerste x?
    Nog ff een bakkie koffie en dan ga ik snurken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. trots op mijn oranje groen meid die opeens opduikt uit de menigte .jammer dat t dit was voor mij dit jaar van dicht bij maar in gedachte ben ik vaak genoeg bij je xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hey linda.. Super eerste dag gehaald!! vandaag dag 2, heb net gekeken op follwme en je bent al aardig onderweg.. zo op de helft al ongeveer..!! Ook deze dag ga je gewoon uitlopen net als de andere 2 die nog komen.. Heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen

Dag 4.. Cuijk

Laatste dag vandaag.. Om half 6 stond ik aan de start, kwartiertje wachten en toen begonnen de laatste 42,5 km! Het eerste gedeelte is ...