maandag 14 juli 2014

Update 4daagse weekend

Hi daar

Mijn eerste verhaaltje vanaf de camping.

Zaterdag in de loop van de middag al vertrokken.
Ilse heeft eerst nog mijn nagels 4daagseproof gemaakt en daarna ben ik op weg gegaan.
Na een voorspoedige rit kwam ik in Berg en Dal op de camping.
Even wat gedronken en toen mn tent op gaan zetten en de boel installeren.

Na het eten zijn we (pa, ma en ik) naar de recreatiezaal gegaan om daar met zo'n 200 andere campinggasten de wedstrijd van het Nederlands elftal te kijken.


Zondag zat uitslapen er niet in .. Traditiegetrouw ben ik met pa naar de 4daagsemis in de Sint Stevenskerk geweest.


De mis begint om 10 uur, maar om een beetje een goed plekje te hebben staan we om 8 uur voor de deuren die om 9 uur pas open gaan ;-)
Ieder jaar weer staan de zelfde "malloten" zo vroeg bij de deur... dat maakt het ook wel gezellig. We hebben afgesproken om volgend jaar koffie mee te nemen.

Na de kerk de volgende traditie.. Samen met Ben en Annemarie (2 van die andere "malloten")  ;-) zijn we op het terras aan de koffie met appeltaart gegaan.
 
 

We hebben elkaar na de koffie gedag gezegd en succes gewenst voor de komende week.

Op naar de Wedren, daar zou het aanmelden om 13:00 uur beginnen.

Toen wij er kwamen op 12:50 stonden er al heel veel te wachten.. we hebben 10 minuten staan wachten en toen om 13:00 ze begonnen ging het rap.


 


Om 13:10 hadden pa en ik allebei ons armbandje te pakken.

Daarna maar weer terug naar de camping.
We hebben even een bammetje gegeten en toen ben ik even op mn bedje gedoken omdat ik hoofdpijn had. Toen ik voor het eten mn mandje uitkwam was mn hoofdpijn weg en konden we 's-avonds dus naar de kennismakingsavond voor wandelaars en aanhang in de recreatiezaal.
Uiteraard stond ook de WK finale weer aan en was het weer gezellig.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dag 4.. Cuijk

Laatste dag vandaag.. Om half 6 stond ik aan de start, kwartiertje wachten en toen begonnen de laatste 42,5 km! Het eerste gedeelte is ...